Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych i marketingowych oraz zapewniania funkcji społecznościowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Tak

Wprowadzenie do Power Query

CENA: 250 zł

Szkolenie Wprowadzenie do Power Query  przeznaczone jest dla osób, które w pracują na dużych bazach danych, łączą dane z wielu plików albo z różnych typów plików (np. xlsx, csv, txt), a marzy im się, żeby wszystko robić szybko i bez błędów.

Wprowadzenie do Power Query ma pokazać:

  • jak bardzo szybko przekształcać dane i poprawiać błędy w bazach,
  • jak czyścić dane z niepotrzebnych informacji, 
  • jak usuwać np. puste wiersze i kolumny
  • jak łączyć dane z wielu plików o takiej samej strukturze (takie same kolumny w każdym pliku)
  • jak łączyć tylko wybrane dane z wielu plików, gdzie każdy plik wygląda zupełnie inaczej, ale potrzebujemy wybranych danych w jednej bazie danych
  • jak łączyć dane z jednego pliku Excel’a, ale z wielu arkuszy
  • jak łączyć dane np. z pliku Excel’a, csv i txt w jedną bazę danych

Szkolenie jest prowadzone przez trenera z jedenastoletnim doświadczeniem w zakresie szkoleń oraz z doświadczeniem w analizach strategicznych i operacyjnych, więc wszystkie ćwiczenia są zaczerpnięte z życia.

Zagadnienia są tłumaczone prostym językiem, zrozumiałym dla każdego, a lekcje są krótkie.

Co zawiera kurs:

  • 12 lekcji w formie filmów, na których omawiam i tłumaczę wybrane zagadnienia oraz rozwiązuję konkretne zadania.
  • 4 pliki Excel’a oraz 7 folderów z plikami do filmów z zadaniami do ćwiczenia.
  • Do każdego zadania jest przygotowany oddzielny film po to, aby nie były one długie, aby można było przećwiczyć praktycznie zaprezentowany materiał.
  • 4 pliki Excel’a oraz 7 folderów z plikami z rozwiązanymi zadaniami z kursu, aby można było podejrzeć wyniki.
  • W kursie sukcesywnie będą pojawiały się nowe zadnia i zagadnienia.


Program szkolenia:

  1. Jak działa i co potrafi edytor Power Query?
  2. Jak przekształcać i dodawać kolumny?
  3. Jak grupować i agregować dane?
  4. Jak zapisywać i edytować zapytania?
  5. Jak przekształcać wybrane dane?
  6. Jak dołączać i scalać dane?
  7. Jak tworzyć kolumny niestandardowe
  8. Jak pobierać dane z tabeli, z pliku Excel’a, z pliku tekstowego, z folderu?